[itzul] -eta(ri)ko bat

Jose Agustin Arrieta jaarrieta2 a bildua gmail.com
Or, Aza 23, 16:57:40, CET 2012

Mila esker, Bittor. Mardula oso hire azalpen arrazoitua eta adibidez oparo
hornitua. Ongi izan, eta goraintziak denoi.

Bittor Hidalgo<bittorhidalgo a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko azaren 23a 14:12):