[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Hasier Rekondo hasierr a bildua hotmail.com
Al, Urr 8, 09:51:54, CEST 2012

*"Tantra, the cult of the femenine", André Van Lysbeth.

"Denbora galduraren bila (1), Swann-enetik", Marcel Proust, Joxe Austin
Arrietaren itzulpena.

"Twist", Harkaitz Cano.

"Zentauro-hankak", Jon Gerediaga.

"Libro de glosas", Andrés Castro Ríos.
*

Hasier

08/10/2012 9:40(e)an, Xabier Aristegieta(e)k idatzi zuen: