[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Mikel Etxebeste Mikel_Etxebeste a bildua donostia.org
Al, Urr 8, 09:57:32, CEST 2012

Horrelako inkesta batetik zer ondorio atera daitekeen ulertzen ez badut
ere, nirea botako dut txintxo-txintxo:

Oraintxe bukatu dut Jakobian Eraikina. Alaa Al Aswanirena (Xabier Olarrak
eta Arantzazu Royok itzulia)
Orain, Joseba Sarrionandiaren Moroak gara behelaino artean? ari naiz
irakurtzen.

  Mikel Etxebeste Mendarte
  Euskara Zerbitzua - Hizkuntza
  normalizatzailea