[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Itzulpen Zerbitzua - Bermeoko Udala itzulpenzerbitzua a bildua bermeo.org
Al, Urr 8, 12:29:22, CEST 2012

Kaixo, eguerdi on:

Momentu honetan hiru-lau dakadaz esku artean:

"La mujer habitada" Gioconda Bellirena, ez dakit zenbakarren bidarrez irakurten dodan eleberria. Gaztelaniaz
"Egon le vascon" eleberri historikoa frantsesez, Robert Escarpit-ena.
"Voyage a Navarre pendant l'insurrection des Basques" Agosti Xahoren liburu famatua. Frantsesez, eta
"Una mochila para el Universo" Elsa Punset-ena. Norberari laguntzeko horreetariko bat.

Ondo izan

Miren Uriondo Zabala

Bermeoko udaleko itzultzailea
      _____

  From: Koldo Biguri [mailto:kbiguri a bildua yahoo.es]
To: itzul a bildua postaria.com [mailto:itzul a bildua postaria.com]
Sent: Sun, 07 Oct 2012 10:31:58 +0200
Subject: [itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Kaixo denoi.

Azterketatxo soziologiko-literario bat egin nahi dut, eta eskertuko nizueke egiarekin erantzutea honako galdera honi:

Zer liburu ari zarete irakurtzen?

Ipini izenburua, egilea eta liburu mota (eleberria, poesia, entsegua...). Erantzun dIteke "Ez naiz libururik erantzuten ari".

Emaitzen berri jakinarazten saiatuko naiz.

KOLDO BIGURI

Mezu hau eta erantsitako dokumentuak hartzailearentzat berarentzat baino ez dira. Informazino pribilegiatua eta isilpekoa izan daiteke.
Zu ez bazara hartzailea, jakinarazo eiguzu mezua barriz jatorrira bueltauta eta, mesedez, ezabatu mezua, mezuaren kopiak eta erantsitako fitxategi danak.

Ondo pentsatu mezu hau (eta erantsitako artxiboak) inprimatzea beharrezkoa dan: ingurumena guztion kontua da.