[itzul] Osanbela

Diez de Ultzurrun ultzu a bildua parlam.euskadi.net
Ost, Urr 10, 10:26:11, CEST 2012

Maite, egun on.

Osanbela izan ze pilotari bat aski famatua, Nafarroako barrualdeko bailetako txapelketa eta udaldeko partidetan jokatzen zuena, Rico pilotari espartzarraiki bateo askotan, <<Rico y Osanbela>> bikotea osatuz.

Bestalde, Osanbela'-ren kideko bada Arganbela'- toponimoa Bidaurretan.

Badakit ez dizudala deus argitu...

Nork: Urkia Inza, María Teresa (Itzultzailea:NAO/BON) [mailto:maite.urkia.inza a bildua cfnavarra.es]
Bidaltze-data: miércoles, 10 de octubre de 2012 10:14
Nori: ItzuL
Gaia: [itzul] Osanbela

Egun on:

Erabiltzen edo ezagutzen al du zuetakoren batek "osanbela" hitza? (Beharbada kea, lainoa edo halakoren bat izan daiteke, baina ez dakit seguru).

Interneten abizena badela ikusi dut, baina hiztegietan ez dut topatu.

Maite Urkia
Nafarroako Aldizkari Ofizialeko itzultzailea