[itzul] Talla 36

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Al, Urr 15, 16:37:30, CEST 2012

Ez dakit euskal senak eskatzen duen, ala ohiturak, gaztelaniarekiko
mimesiak ala zerk.

Nik
Neurria: 36
ontzat emango nuke ezbairik gabe.
Ez da euskal senak "ongi etorriak" esateko eskatzen duena, baina
barra-barra aditzen ahal dugu. Eta "Interneta". Eta beste (ez besteak).