[itzul] Talla 36

Diez de Ultzurrun ultzu a bildua parlam.euskadi.net
Al, Urr 15, 16:41:14, CEST 2012

Niri Iruņan bertan gertatu zitzaidan, aspalditxo, Calzados Tiberio-n -erran dezadan bidenabar, propaganda izan baledi ere--. Nagusiak (familia) basaburutarrak edo han ingurukoak zirele uste dut, eta gizonak horrela bota zuen: zuk beharko duzu berrogeitabia edo...

Nork: Mikel Haranburu [mailto:musdeh a bildua terra.es]
Bidaltze-data: lunes, 15 de octubre de 2012 16:38
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] Talla 36

Ez dakit euskal senak eskatzen duen, ala ohiturak, gaztelaniarekiko mimesiak ala zerk.

Nik
Neurria: 36
ontzat emango nuke ezbairik gabe.
Ez da euskal senak "ongi etorriak" esateko eskatzen duena, baina barra-barra aditzen ahal dugu. Eta "Interneta". Eta beste (ez besteak).