[itzul] Talla 36

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
As, Urr 16, 21:53:18, CEST 2012

Juan Gartziaren azalpenak onak gero! Ia beti ongi gogoan gorddetzekoak.
Hala ere, gogoan eduki behar honako hau ere: hiztunek ez dute sortu
hizkuntza gramatika baten legeen arabera, baizik eta gramatika hizkuntza
sortu eta gero eraiki izan dela. Alegia, "hizkeren edo euskalkien
kontua" esapidea oso labainkorra zait. Batzutan (intsumiso ni) aitzakia,
bestetan... hizkerak eta euskalkiak ere hizkuntza dira...

Gaur egun, nork erosten du ogi? eta ardo? eta zaldi? (ogi erostera noa,
ardo edatera, zaldi erosi...)
Baina denok, zoritxarrez, negar egiten dugu, eta hitz egiten dugu
(batzutan sobera...); ez negarra, eta ez hitza.

Gaizki esanak barkatu.