[itzul] Octavio Pazen "Eguzki-harria"

sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es
As, Urr 23, 10:53:01, CEST 2012

Armiarmaren bidez Itxaro Bordaren poema pilo bat ikus dezaket. Orain falta zait 49. zenbakikoa topatzea. Ez dakit egongo den jasota, baina saiatuko naiz. Orain daukat bilera bat EATko buruarekin, baina gero begiratuko dizut.

-----Mensaje original-----
De: Itziar [mailto:aztiri a bildua futurnet.es]
Enviado el: martes, 23 de octubre de 2012 9:53
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Octavio Pazen "Eguzki-harria"

Kaixo itzulkideok. Uste dut poema hori Itxaro Bordak itzuli zuela, eta Maiatz aldizkariaren 49. zenbakian jasota dagoela.
Zati hau itzuli behar dut: "para que pueda ser he de ser otro / salir de mi, buscarme entre los otros / los otros que no son si yo no existo, / los otros que me dan plena existencia".
Norbaitek eskuratzeko modurik al du?
Mila esker,

Itziar