[itzul] Octavio Pazen "Eguzki-harria"

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
As, Urr 23, 11:56:50, CEST 2012

> Armiarmaren bidez Itxaro Bordaren poema pilo bat ikus dezaket. Orain
> falta zait 49. zenbakikoa topatzea. Ez dakit egongo den jasota, baina
> saiatuko naiz. Orain daukat bilera bat EATko buruarekin, baina gero
> begiratuko dizut.

Oso oker ez banago, Armiarma.com
(http://andima.armiarma.com/maia/aurki.htm) 35. aleraino heltzen da,
eta, gainera, 10. aletik aurrera aurkibidea besterik ez du eskaintzen
(eskubide arazoak?).

Hala ere, Armiarma.com-en bertso eta olerkien hemerotekan
(http://urkiza.armiarma.com/) Maiatz aldizkarian argitaratutako poema
gehienak ageri dira, hor bai, testu osoz.

Zernahi gisaz, Josu Landaren itzulpen bat argitaratu zen 1997an
(Me?xico, D.F. : Inst. Vasco-Mexicano de Desarrollo; ISBN
9789709185003). ItzuLkideren batek izango du, ziurrenik.
**
--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net