[itzul] Octavio Pazen "Eguzki-harria"

Alberto aerreair a bildua navarra.es
As, Urr 23, 12:52:28, CEST 2012

Gotzon Egia <gegia a bildua ...> writes:

> "Hizpide" aldizkarian Naroa Zubillagak bertsio bat argitaratu zuen, Elisa
Bonillaren hitzaldi baten itzulpen baten barruan. Ez dakit Naroak berak itzuli
zuen edo beste norbaiten bertsioa erabili zuen:

«… ni neu izateko, beste bat izan behar dut, nigandik atera
eta besteengan aurkitu behar dut neure burua, besteak ere ez baitira ni ez
banaiz, baina beste horiexek osatzen dute, era berean, neure existentzia».

http://www.galtzagorri.org/behinola/dokumentuak/hizpide-5.pdf

> [...]
>             dizut.
>

>     Oso oker ez banago, Armiarma.com
>     (http://andima.armiarma.com/maia/aurki.htm) 35. aleraino heltzen da,
>     eta, gainera, 10. aletik aurrera aurkibidea besterik ez du
>     eskaintzen (eskubide arazoak?).
>     Hala ere, Armiarma.com-en bertso eta olerkien hemerotekan
>     (http://urkiza.armiarma.com/) Maiatz aldizkarian argitaratutako
>     poema gehienak ageri dira, hor bai, testu osoz.
>     Zernahi gisaz, Josu Landaren itzulpen bat argitaratu zen 1997an
>     (México, D.F. : Inst. Vasco-Mexicano de Desarrollo; ISBN 9789709185003).
ItzuLkideren batek izango du,