[itzul] presidir el acto

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Ira 19, 11:46:11, CEST 2012

Bale. Nire ustez, "la inauguración que presidiremos nosotros" esateko
modurik naturalena "guk presidituko dugun inaugurazioa da". "Buru arituko
garen...", "buru izango gaituen...", "inaugurazioa, zeinaren buru izango
baikara", eta abar, askoz ere katramilatsuagoak iruditzen zaizkit.

Nire problema izango da, zuk esan bezala.

Zure proposamenari, behintzat, ezin zaio esan ez duela ez hanka... eta ez
bururik.

Xabier

<jon-agirre a bildua ej-gv.es> igorleak hau idatzi zuen (2012eko iraren 19a 10:27):