[itzul] mujeres adivasi

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Ast, Abe 5, 16:14:15, CET 2013

Nik ere uste dut izen eta izenondo kategoriekin mailegatu behar
genituzkeela (komeni zaigula) horrelakoak, Hiztegi Batuan hauek dauden
moduan:

*etrusko *iz. eta izond.

*indigena *izond. eta iz.

*judu *iz. eta izond.

*kosako *iz. eta izond.

*latino *izond. eta iz.

Alegia, "adivasiak" eta "emakume adivasiak". Izen-kategoriara murriztea
arazo-iturri izango litzateke.

*Alfontso Mujika Etxeberria*

a.mujika a bildua elhuyar.com <a.mendizabal a bildua elhuyar.com>
tel.: 943363040 | luzp.: 217

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.org* <http://www.elhuyar.org>

  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.