[itzul] ***BULK*** Re: Arraun etxe ala Arraun etxea?

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
As, Ots 12, 12:25:45, CET 2013

 Nire aldetik ez dago zer barkaturik, Begoņa.

Bide batez, errepikatu behar dut, badaezpada, ez dudala ezer "Arraun Etxea"
aukeraren kontra (esana daukat, benetan). Izatekotan ere, esplizituki
esango dut bi maiuskula beharko ditugula hor (ez dugu esan, oker ez banago,
eta mezuaren izenburuan ez dago hala). Eta, bestalde, ez dudala interes
berezirik "Arraunetxe" aukeraren apologia egiteko ere (ez dakit hala
dirudien); halako izen asko dugula esan nahi nuen, besterik gabe.

Patxi