[itzul] Zalantza

Julian Maia julian.maia a bildua ehu.es
Ost, Ots 13, 17:07:15, CET 2013

Niri hau ere ongi iduritzen zait:

“baina larriagoa zen tentsioa desfilea nola aterako zen”/ “baina larriagoa
zen tentsioa nola aterako zen desfilea”.

Adibidez, beheko hau itzultzeko:

Tenía una gran preocupación sobre (acerca de) cómo se desarrollaría el
desfile

Uste dut honela egin daitekeela ahoz behinik behin:

Kezka handia zuen desfilea nola aterako zen.

Eta horrengatik, zergatik ez beste hau?

Tentsio handia zuen desfilea nola aterako zen.

Julian