[itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Al, Ots 18, 14:53:02, CET 2013

Hona hemen Terminologia batzordeak, gaiari buruzko normalizazio-txostena
jaso ondoren eta eztabaidatu ondoren,  2008ko abenduaren 22an hartutako
erabakia (Euskaltzaindiaren ordezkaria bertan zela, eta haren aldeko
iritziarekin):

Gaia: Ingurumen hiztegia
Erabakia:<(garapen) jasangarri> terminoa hobestea.
OHARRA: Euskaltzaindiari erabakiaren berri emango zaio, eta
normalizazio-txostena ere (
http://www.euskara.euskadi.net/r59-738/eu/contenidos/informacion/6503/eu_2415/normalizazio_txostenak.html)
bidaliko zaio.

Horregatik agertzen da Euskaltermen <garapen jasangarri> 4 zenbakiarekin,
termino hobetsia dela adieraztearren.

Alfontso Mujika