[itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Koldo Biguri kbiguri a bildua yahoo.es
Al, Ots 18, 15:21:46, CET 2013

Ez dakit inork proposatu ote duen lehenago, ez eta ondo osatua ote dagoen, baina EUTSI aditza ere hortxe dago: "Gure lurrak/nekazaritzak/auskalo zerk ezin dio eutsi orain arteko ereduari/sistemari...". EUTSIGARRI beharko genuke, noski, agian legez-legez osatua ez, baina gutxienez termino "hutsa" da, okupatuta ez dagoena, eta EUTSIGARRITASUNA emango luke, era berean.

Koldo Biguri

________________________________
 De: Laxaro <laxaro a bildua gmail.com>
Para: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Enviado: Lunes 18 de febrero de 2013 13:53
Asunto: Re: [itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Eskerrik asko denoi, baina beldur naiz aurrera ere denetik ikusten jarraituko dugula, 'esneki iraunkor', 'esnegintza iraunkor' zein 'esneki edo esnegintza jasangarri', baina esneki ontzietan euskaraz jartzen badute zein forma hartuko duen ezin jakin.
laxaro

Kepa [HORI-HORI, S.A.]<kudeaketa a bildua hori-hori.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila 18 13:36):

>Ados. Nik ere hortik joko nuke, baina produktuak
direla beren beregi markatuta: 'esnegintza iraunkorreko
produktuak'.

>Kepa Atxikallende
>HORI-HORI SA  | Gerentzia | Ledesma 6-4.ezk. - 48001
Bilbo
>Tel.: 944 242 433 | Faxa: 944 238 359 | kudeaketa a bildua hori-hori.com
>www.hori-hori.com
> ________
>
>Mezu elektroniko honek legeak babestutako isilpeko informazioa dauka.
Hartzailea ez bazara ezin duzu kopiatu, erabili, zabaldu edo inprimatu, osorik
zein zati batean. Mezua zuretzat ez bada, jakinarazi egiozu berehala igorleari;
gero ezabatu itzazu jatorrizko mezua eta horren eranskinak. Eskerrik
asko.

>Este e-mail contiene información confidencial, el contenido de la misma
se encuentra protegido por Ley. Cualquier persona distinta a su destinataria
tiene prohibida su reproducción, uso, divulgación o impresión total o parcial.
Si ha recibido este mensaje por error, notifíquelo de inmediato al remitente
borrando el mensaje original juntamente con sus ficheros anexos.
Gracias.

  bakarrik zuzenduta daude. Hartzailea ez bazara, mesedez, jakinaraz iezaguzu
  (AFAren Erregistro Orokorra, Probintzia plaza z/g, 01001 Vitoria-Gasteiz) eta
  mezua ezabatu ezazu. Baimenik gabe erabiltzea legez debekatuta dago. Lortutako
  datu pertsonalak erakunde honen fitxategien osagai dira. Datu horietarako
  sarbideaz edo haiek zuzentzeaz, ezeztatzeaz edo tratatzearen aurka egiteaz
  zalantzarik izatekotan, idatziz egin beharko da, nortasuna
  egiaztatuz.

  confidencial y va dirigida únicamente a su destinatario. Si usted no lo fuera,
  le solicitamos que nos lo indique (Registro General de DFA, Plaza de la
  Provincia s/n, 01001 Vitoria-Gasteiz) y que la destruya. Su uso no autorizado
  está prohibido legalmente. Los datos personales obtenidos integran los
  ficheros de los que es titular esta Entidad; cualquier cuestión sobre el
  acceso, rectificación, cancelación u oposición al tratamiento de los mismos,
  será formulada por escrito, acreditando la identidad.

  hau ezinbestekoa ez bada
imprescindible

--
Laxaro