[itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Jose Manuel Lopez Gaseni josemanuel.lopez a bildua ehu.es
Al, Ots 18, 18:05:47, CET 2013

Gustuko dut Koldoren proposamena, baina, beste aditz batzuekin gertatu
bezala, amaierako i hori galdu beharko lukeelakoan nago,
"euskarritasun" antzeko zerbait emateko.
Jose Manuel

Koldo Biguri <kbiguri a bildua yahoo.es> erabiltzaileak idatzi du: