[itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Al, Ots 18, 22:03:45, CET 2013

Beheko paragrafoa osatu gabe edo moztuta utzi dut, baina uste dut zer
esan nahi dudan entenditzen dela. Elipsi, batzutan handia, baliatzen
dela kasu askotan, kafearenean baina garraioa dela, edo auskalo zer giza
jarduera aipatzen delarik.

Eta ahaztuta geratu zait jasangarriren aurkako beste ideia bat: jarduera
edo ekoizpen egintza askotako gertaera, emaitza eta ondorioak , gerta
litezkeela jasangarri, baina ez iraunbidezko.

Mikel Haranburu