[itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Xabier Armendaritz (Aixe, S. L.) aixe a bildua ctv.es
As, Ots 19, 10:52:22, CET 2013

Tradizioan euskarak -/gagarri /bukaerari ihes egin ez diolakoan
nengoenez (nahiz eta gaur egungo zenbait belarritarako beharbada gogor
samarra egin), Orotarikora jo dut, eta ez dut «sostengarri» aurkitu
(beharbada bazter ezkuturen batean izango da); bai, ordea, «sostengari»
(/pilotari/ eta abarrek duten /-ari/ atzizkiarekin) eta, hara,
«sostengagarri»:

sostengagarri, sustengagarri (Urt).

/*1.*/ (Sust.). Sostén, puntal. "Adsita, susténgua, harróña,
premagárria, sustengagárria" Urt I 240.

/*2.*/ (Adj.). Soportable. Mereximentü handitako gerthatzen düzü
[bizitziaren karga],eta flakien ere [...] süstengagarriago eta
baliusago. Mst III 18, 2 (Ip egar ehi,Ol eramangarri, Leon arin).

Dezakegun neurri txikian bada ere, gaia argitze aldera...

Ondo izan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak
Biltzar Nagusiak, 11, behea
01010 GASTEIZ

Tel.: 945 174 476

2013-02-19 10:30(e)an, Agirre, Jesus Mª(e)k idatzi zuen: