[itzul] Kaixo, lagun / Kaixo, laguna

Diego Martiartu onddobaltz45 a bildua gmail.com
Al, Urt 21, 19:17:18, CET 2013

Eskerrik asko, Alberto, Gramatika batzordeak dioena helarazteagatik.
Nik normalean mugatuta erabiltzen dut bokatiboa (igoal bizkaieraz egiten
dudalako izango da) eta arraro xamarrak egiten zaizkit "Kaixo, lagun" eta
halakoak. Hor aipatzen da "Bai, *jaun"-en kasua, itxura denez salbuespena
baino ez dena... baina niri belarrian min egiten dit "Aizu, laztan"-ek
ere...
Kontuak kontu,
Esker mila, lagun / laguna
Diego