[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 104 bilduma, 38. zenbakia

Diego Martiartu onddobaltz45 a bildua gmail.com
Or, Urt 25, 10:36:30, CET 2013

Leintz Ibarrean arrotz xamarra izan da oraintsu arte harridurazko Ze...!
hori, normalean Zelako erabiltzen baita. Zelako etxie! Zelako perretxikue!,
beti ere artikuluarekin.