[itzul] Jatekoaren onomatopeia: ņamņam

Aitor dunabeitia.aitor a bildua gmail.com
Ost, Uzt 3, 12:11:24, CEST 2013

Karlos Santistebanen onomatopeia-hiztegiak 'ņan-ņan' sarrera badakar.

Nire Xperia™ smartphone telefonotik bidalia

-------- Jatorrizko mezua --------
Gaia: Re: [itzul] Jatekoaren onomatopeia: ņamņam
Igorlea: "Nuria Fdz. de Arroiabe" <nuriarroiabe a bildua euskalnet.net>
Hartzailea: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
CC:

Edo, ur egin zait
  ----- Original Message -----
  From: Itzultzailea - Eibarko Udala
  To: ItzuL
  Sent: Wednesday, July 03, 2013 11:47 AM
  Subject: Re: [itzul] Jatekoaren onomatopeia: ņamņam

  Mau-mau

  begoņa azpiri

  De: Maria Colera [mailto:mariacolera a bildua gmail.com]
  Enviado el: asteazkena, 2013.eko uztailak 3 11:38
  Para: Itzul zerrenda
  Asunto: [itzul] Jatekoaren onomatopeia: ņamņam

  Egun on,

  Honako esaldi hau itzuli behar dut: "Nyam, se'm fa la boca aigua!", eta ez dakit nola eman "nyam" hori (gaztelaniaz "ņam(ņam)" noski).
  EITBk daukan onomatopeien zerrenda "mauka-mauka" aurkitu dut, baina arrotza egiten zait, eta ez dakit beste aukerarik ote dagoen, edo zuek ohituta zaudeten "mauka" hori erabiltzen.

  Eskerrik asko aldez aurretik.
  Maria

  MARIA COLERA INTXAUSTI
  Conference Interpreter
  DipTrans (CIoL) · CCIC 2012
  Master in Conference Interpreting
  ES · EN · CA · EU
  +34 688657057 / mariacolera a bildua gmail.com