[itzul] Hegaldien erdia ez da hegaldien erdiak

Axun Gereka axuntxo a bildua gmail.com
As, Eka 11, 11:00:53, CEST 2013

"Mugagabera itzulita (...) hainbeste urtean hori jasaten egon ondoren (...)"
Hainbeste urtean ala hainbeste urtetan? Nik mugagabea erabiliko nuke hor.

<jon-agirre a bildua ej-gv.es> igorleak hau idatzi zuen (2013 ekaina 11 09:23):