[itzul] Hegaldien erdia ez da hegaldien erdiak

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
Ost, Eka 12, 18:33:04, CEST 2013

Datu bat besterik ez. Duela gutxi irratian denborazko "honetan" hori
entzun nion norbaiti.
Gipuzkoarra zela esango nuke, eta eskola euskaraz egin gabea, adinagatik.
Ez dut askotan entzuten hori, eta atentzioa eman zidan, baina kanta
zaharren kontua bakarrik ere ez da, beraz.

12/06/2013 8:29(e)an, Diez de Ultzurrun(e)k idatzi zuen: