[itzul] Fwd: autoerretratu ala autorretratu

Gilen Mejuto gilenmejuto a bildua gmail.com
As, Aza 12, 16:54:15, CET 2013

Nire ustez "erretratu" eta "enplegu" hitzen artean badago funtsezko
ezberdintasun bat: lehengoak e- epentetikoa du, euskaldunek hitz hasieran R
hotsa ahoskatzeko ezintasun historikoak-edo eraginda; bigarrenak ez du
berezitasun hori. Horregatik, bokalez amaitutako aurrizki bat ezarriz gero,
balizko zailtasuna desagertu egiten da eta ez dago bokal epentetikorik
erabiltzeko beharrik. Hau argi ikusten da, esate baterako, "kontrarreforma"
hitzean, Hiztegi Batuan jaso dena.

Juan Garzia Garmendia<juangarzia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 12 15:59):

--
Gilen Mejuto
Freelance Translator