[itzul] Arazoak Xuxen zuzentzailearekin

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
Ost, Aza 13, 21:54:02, CET 2013

Nik word espainolez daukat. 'Herramientas' atalean, sakatu 'opciones'
eta horren barruan 'Ortografía y gramática':

- 'Revisar ortografía mientras escribe' gelaxkak aktibatuta egon behar du.
- 'Ocultar errores de ortografía en este documento' gelaxkak
desaktibatuta egon behar du.

Bestalde, 'Herramientas' atalean, sakatu 'idioma' eta horren barruan
'definir idioma':

- 'No revisar la ortografía ni la gramática' gelaxkak desaktibatuta egon
behar du.

Nik uste horrekin konponduko zaizun, bestela hemen badira horretan
adituak. Erantzungo dizute.

Joxemari