[itzul] Arazoak Xuxen zuzentzailearekin

Miren Ibarluzea miren_ibarluzea a bildua hotmail.com
Ost, Aza 13, 22:39:32, CET 2013

Horiek denak egiaztatu ditut, bai.
Baita xuxen desinstalatu eta berriz isntalatu ere.

Baina... kale.

M.I.

Date: Wed, 13 Nov 2013 21:54:02 +0100
From: itzuliz a bildua euskaltel.net
To: itzul a bildua postaria.com
Subject: Re: [itzul] Arazoak Xuxen zuzentzailearekin

    Nik word espainolez daukat. 'Herramientas' atalean, sakatu
    'opciones' eta horren barruan 'Ortografía y gramática':

    - 'Revisar ortografía mientras escribe' gelaxkak aktibatuta egon
    behar du.

    - 'Ocultar errores de ortografía en
      este documento' gelaxkak desaktibatuta egon behar du.

      Bestalde, 'Herramientas' atalean, sakatu 'idioma' eta horren
      barruan 'definir idioma':

      - 'No revisar la ortografía ni la gramática' gelaxkak
      desaktibatuta egon behar du.

      Nik uste horrekin konponduko zaizun, bestela hemen badira horretan
      adituak. Erantzungo dizute.

      Joxemari

      2013/11/13 20:52(e)an, Miren Ibarluzea(e)k idatzi zuen:

        Word
            programarekin lanean
            ari naizela, frantsesez/espainolez/ingelesez… ondo
            funtzionatzen dit
            zuzentzaileak. Euskarazko testua (hala definitu ostean)
            zuzentzera noanean,
            ostera, akatsik ez dagoela esaten dit beti (akatsak dauden
            arren). Inori pasa
            zaio halakorik inoiz? Eta, baiezko kasuan, nola konpondu?
        Mila
            esker aldez
            aurretik,

        M.I.