[itzul] Euskararen arnasguneak

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
Or, Aza 22, 13:52:24, CET 2013

"espacio vital" ez, arren: alemania naziak bere espansionismoa zuritzeko erabilitako esamoldea da-eta; badakit, jakingo ez dut ba, gure kasuak ez duela inongo zerikusirik, baina euskararen etsaiei baza bat errazegi jartzea litzateke.

x.