[itzul] Euskararen arnasguneak (Patricia Jorge Kuartango)

Jose Agustin Arrieta jaarrieta2 a bildua gmail.com
Or, Aza 22, 18:59:47, CET 2013

Zer iruditzen zaizue "espacios de uso mayoritario"? "Arnasguneak" baino
askoz ere itsusiagoa da, noski. Baina "nicho", "oasis" eta abar, metafora
bihurritu xamarrak iruditzen zaizkit.

Maria Colera<mariacolera a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa
22 12:39):