[itzul] Derechos reservados

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
Ast, Urr 3, 18:45:23, CEST 2013

Kaixo,

esaldi hau euskaratu behar dut:

"Derechos reservados 2002 respecto a la primera edición en español, por:
Mac Graw Hill...",

baina ez dut ulertzen zer esan nahi duen. Azaldu didatenez, 2002 urtea
baino lehen edizio halamoduzko bat egin zen, copyright-ik gabea; gero,
2002an, Mc Graw Hill argitaletxeak atera zuen liburua, eta ondorioz berea
du copyright-a. Esaldiak hori adierazi behar du, baina hala ere ez dut
ulertzen, pentsatzen dut badagoela erdaraz hobeto esaterik... Inork
argibideak ematerik bai? Esker mila aldez aurretik.

--
Iñaki Iñurrieta Labayen
639 840 274 - 943 219488