[itzul] Saldo incorriente

joseba joseba a bildua erroteta.com
Al, Urr 7, 18:29:26, CEST 2013

Aupa denoi.

Banketxe batean ordainagiri bat itzultzean, adibidez,  saldo
incorriente esaten da batzuetan, behar adina dirurik ez dagoenean.
Euskaltermek hori esateko saldo adoseza jartzen du, baina susmoa dut
gaizki dagoela.

Saldo adoseza gehiago da "saldo no conforme".

Kontua da euskaltermek bietarako erabiltzen duela adoseza hitza, baina
uste dut "incorriente" adierazteko ez dela egokia.

Nola esango zenukete edo nola esaten duzue "incorriente" hori?

Aurretik eskerrak emanez.

--
Beste barik

Joseba Berriotxoa