[itzul] Ekimenak, egitasmoak, ekitaldiak

Jon Ander Urkiaga Egidazu jonanderurkiaga a bildua gmail.com
As, Urr 29, 21:57:14, CET 2013

Gabon guztioi.

Berriaren estilo liburuan, Euskara Zerbitzuak ateratako Ortotipografia
liburuan... begira aritu naiz, eta ez dut behar dudan erantzunik aurkitu.
Ea norbaitek lagundu ahal didan.

Egitasmoen, ekimenen eta ekitaldien izen bereziak nola idatzi behar dira?
Letra etzanez, koma artean, koma bakun artean edo letra arruntez soilik?
Berdin dio egitasmoa, ekimena edo ekitaldia izan?

Eskerrik asko aldez aurretik.

Jon Ander Urkiaga Egidazu