[itzul] Hecha la ley, hecha la trampa

Pedro Mari Etxezarraga agarralde a bildua gmail.com
Ost, Urr 30, 19:31:05, CET 2013

Kaixo:

Lazarragaren euskerea ez dakit ze eremu-geografikoa dan ( ez zehazki
behintzat). Besterik da batuaren analogiaz "beregaz" erabiltea. Berebat, ez
dakit "beregaz" tradizioan erali denentz gure euskalkian (jakituriak
beragaz daukoz mugak).

Nik ez dut ikusten neure burua "beregaz" esaten , baia ixildu egingo naz,
ez naz-eta gauza arrazoibide sakonagorik esateko.

Alfontso Mujika Etxeberria<a.mujika a bildua elhuyar.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 urria 30 19:14):