[itzul] (gairik gabea)

EUSKARA euskara a bildua bergara.net
As, Ira 3, 12:19:32, CEST 2013

Kaixo, zela jokatzen duzue kirol ekintzen zerrendak ematerakoan? Bere horretan utzi? Ala euskaratu?

Euskaratzeko proba batzuk egin ditugu, baina zalantzak sortzen zaizkigu. Zer deritzozue?

Pilates: Pilatesa
Spinning: Areto txirrindularitza
Aquaerobic: Aquaerobic-a
Body power: Body power-a
Body balance: Body balance-a
Aerodance: Aero-dantza
Bosu: Bosua
Zumba: Zunba
Multifitness: Multifitness-a
GAP (.........): IAZ/GAP (ipurmasailak, abdominalak, zangoak)

Ondo izan

Maripi Laskurain
Bergarako Udaleko Euskara Zerbitzua
euskara a bildua bergara.net