[itzul] En el quinto pino

Rey Escalera, Fernando (Itzultzailea:NAO/BON) fernando.rey.escalera a bildua cfnavarra.es
Al, Ira 16, 13:01:08, CEST 2013

Aupa, Koro (eta gainerakoak).
Bistan da tokian-tokian hitzek eta esamoldeek esanahi desberdinak dituztela.
Nafarroan, nik dakidala, normal-normala da lagun arteko hizkeran (zakarkeria-kutsurik ez du, nik dakidala). Nolabait ere esateagatik, erdaraz "en casa dios", edo "en el culo del mundo", edo halako zerbait, baina beti ere "oso urruti" esateko.

Eta arestian nire lankide artean galdetuta, berretsi egin didate (Nafarroako bazter askotakoak dira).

Ongi pasa goiza.

Fernando