[itzul] acartelado

Antton Gurrutxaga Hernaiz a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com
Al, Abu 11, 13:22:24, CEST 2014

*Arkitektura-hiztegi irudiduna* liburuan, *arku faltsu* eman da.

Ching, F.: *A Visual Dictionary of Architecture* (1995). Itzultzailea:
Elhuyar Fundazioa, Odriozola, I. eta Mujika, A.: *Arkitektura-hiztegi
irudiduna* (2009) ◊ Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua ◊
Begirale teknikoa: Collantes, E. eta Fernández de Betoño, U. ◊
hizkuntza-begiralea: Igerabide, J.K.

EHUskaratuak corpusean kontsulta daiteke (
http://ehuskaratuak.ehu.es/bilaketa/; Euskalbarretik ere bai).

*corbel arch*
A false arch constructed by corbeling courses from each side of an opening
until they meet at a midpoint where a capstone is laid to complete the
work. The stepped reveals may be smoothed, but no arch action is effected.

*arku faltsu*
Arku aizuna, irekigune baten alde banatan hegal moduan ateratako
harri-bloke gero eta irtenagoz osatua. Bi aldeak elkartzen diren erdiko
puntuan, gailur-harri bat jartzen da lana amaitzeko. Mailakatzea leuna
izanda ere, ez ditu arkuen ezaugarriak betetzen.

Gaztelaniazko bertsioan, *arco acartelado*, *arco falso* eta *arco maya*
terminoak eman dira.

*Antton Gurrutxaga*
Hiztegiak+Corpusak teknikaria & I+G ikertzailea

a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com  [image: Linkedin lotura]
<http://www.linkedin.com/pub/antton-gurrutxaga/8/2a9/2a4>
<http://scholar.google.com/citations?user=s1G5R_YAAAAJ&hl=en>
tel.: +34 943 363040 | luzp.: 228

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea