[itzul] enriquecimiento injusto

Itzultzailea - Eibarko Udala itzultzaile a bildua eibar.net
Ost, Ots 5, 11:49:13, CET 2014

Testuingurua: "Excepcionalmente, a fin de evitar el enriquecimiento injusto, con cargo a los créditos del presupuesto vigente el Pleno de la Corporación podría llevar a cabo el reconocimiento  de créditos, siempre que no exista dotacion presupuestaria, o corresponda a gastos realizados sin haber seguido el procedimiento legal o reglamentario establecido, y no han sido convalidados en legal forma."

Azpiko nire bertsio honek ez nauenez konbentzitzen, zuengana jotzen dut

"Salbuespen gisa,  bidezkoa ez den aberaste-modua /aberaste bidegabea  eragozteko xedez,   Udalbatzak berak egin dezake kreditu-aitorpena indarrean dagoen aurrekontuaren kredituen kargu, beti ere aurrekontu-zuzkidurarik ez bada,  gastuak legez edo arauz ezarritako prozedura betetzeke egindakoak badira eta legeak esandako eran baliozkotzeke badaude."

Begoña Azpiri Eguren
itzultzaile.ei a bildua eibar.net<mailto:itzultzaile.ei a bildua eibar.net>  / egoibarra.ei a bildua eibar.net<mailto:egoibarra.ei a bildua eibar.net>
 tel.: + 34 943708421 / 23

Eibarko udala / Ayuntamiento de Eibar
Untzaga plaza, z/g
20600 Eibar