[itzul] ordinala non jarri sari, lehiaketa, txapelketa eta antzekoetan

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Lar, Ots 15, 11:31:21, CET 2014

Ni bat nator Asier Larrinagarekin, min ematen dit "54. Euskal Herriko
Itzulia" formulak. "Euskal Herriko 54. itzulia" askoz egokiago ikusten dut.

Asteburu on!

Sergio Azkarate<xuxen a bildua goiena.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
otsailak 15 11:05):