[itzul] Nire jainko eidol maitea

junkal elizalde junkal.elizalde a bildua gmail.com
As, Ots 18, 12:00:01, CET 2014

Egun on, Maria!

Hauxe dakar Wikipediak Jon Miranderen sarreran:

[...] Mendebaldeko zibilizazioak kondenatu eta luzaroan estalita eduki
dituen indarrak berpiztu nahi ditu Mirandek. Europa iparraldeko mitologia
zaharreko jainko eta jeinuen inbokazioa ere: "Wotan", "Odin", "Eidol"...;
baita akelarre, sorgin eta gainontzeko sinbolo paganoen miresmena ere, [...]

Ea baliagarri zaizun.

Junkal