[itzul] Nire jainko eidol maitea

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.org
As, Ots 18, 12:41:00, CET 2014

/Hegats/ literatur aldizkaria 50
(http://www.idazleak.org/fitxategiak/ckfinder/files/Hegats_WEB.pdf):
grekozko /eidolon/ izan daiteke (194. orrialdeko 559 oi-oharrean).

*eidolon* (plural: *eidola*) (Greek
<http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_language> ???????: "image, idol,
double, apparition, phantom, ghost <http://en.wikipedia.org/wiki/Ghost>")

Eta hortik doa sarean topatutako itzulpen hau:

 > Ainitza gal hats, arima, odol,
 > heuretako, nire jainko eidol
 > maitea, Lur! mendi gudu baten,
 > eguzkiek, inguruz inguru,
 > ene soin haur, berriz sor haiduru
 > hiretan lo, garrez jo lezaten.
 >
 > (Ojala que perdiera aliento, sangre, vida,
 > solamente por ti, por ti, *alma divina*,
 > vieja tierra sagrada, combatiendo en tus montes.
 > Y mi cuerpo dormido aguarde en tu seno,
 > hasta que en su larga gira el sol retorne
 > y sus llamas le infundan un espiritu nuevo.)

or., 2014.eko otsren 14a 17:19(e)an, Maria Colera(e)k idatzi zuen:

--
Ander sinadura

Ondo izan,

Ander Altuna Gabiola
Hizkuntza-arduraduna

UEU logoa

Bilboko Egoitza Soziala
Erribera 14, 1.D
48005 BILBO
Tel.: 94 679 05 46
Faxa: 94 479 30 39
a.altuna a bildua ueu.org <mailto:a.altuna a bildua ueu.org>

www.ueu.org <http://www.ueu.org>

Ni ere, UEU
Gurea, euskalduna <http://www.ueu.org/berriak/ikusi/gu_ere__ueu_>

Lege oharra

Mezu elektroniko honetan, eta, hala badagokio, bere fitxategi
erantsietan, hartzaileari soilik zuzendutako isilpeko informazioa dago.
Debekatuta dago informazio hori zabaldu, kopiatu eta beste pertsonen
artean banatzea, Udako Euskal Unibertsitatearen baimen idatzirik gabe.
Akatsen batengatik mezu hau jaso baduzu, jakinarazi mesedez, mezua
igorlearen helbidera birbidaliz.

DBLOn ezarritakoaren arabera, Udako Euskal Unibertsitateak datu
pertsonalen isilpeko tratamendua bermatzeko beharrezko neurriak hartzen
ditu. Halaber, zure datuak fitxategi batean daudela jakinarazi nahi
diguzu, zure harremana mantentzeko. Eskubidea daukazu datuok begiratu,
zuzendu, ezabatu eta aurka egiteko, helbide honetan: Erribera Kalea 14,
48005 Bilbo, Bizkaia.