[itzul] ahotsa errekonozitzeko tramankulurik bada euskaraz?

Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Ast, Ots 20, 17:43:46, CET 2014

Arratsalde on denoi!

Joan den egunean, lagun batek galdetu zidan ea euskaraz ahotsa
errekonozitzeko tramankulurik ea ezagutzen dudan. Susmatzen dut enpresa edo
talde bat baino gehiago arituko dela horretan, baina nik neuk ez dut
halakoren berririk. Baten batek emango lidake erreferentziarik horretaz?
Nire posta elektronikora idatzi dezakezue.

Mila esker eta arratsalde ona izan.

--
Agurtzane Mallona
Itzulpen Zerbitzua