[itzul] ahotsa errekonozitzeko tramankulurik bada euskaraz?

Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Ast, Ots 20, 20:03:34, CET 2014

Mila esker, Garbiņe eta Patricia. Lagunari jakinaraziko diot.

Agurtzane

Patricia Jorge Kuartango<kuartango a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko otsailak 20 18:44):

--
Agurtzane Mallona
Itzulpen Zerbitzua