[itzul] Prohibido cazar

Jabier Zabaleta euskara a bildua oriokoudala.com
Ost, Urt 29, 10:30:25, CET 2014

Bi eredu ikusten ditut hemen lehian:

- Espainolaren eta frantsesaren bidetik (prohibido cazar, chasse interdite), ‘ehiza debekatua’ egin liteke, edo

- Ingelesaren bidetik (no hunting), ‘ez ehizatu’ edo ‘ez ehizan egin’ gisakoak.

Esango nuke Euskaltermen eta Elhuyar hiztegian garbi egin dutela bigarren bidearen alde; baina adibide zehatz hau aipatu gabe.

Komeniko litzateke kontu hau adostea, beti nork berea sortzen ibili gabe.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria
euskara a bildua oriokoudala.com
943 830 346 —>8

El 29/01/2014, a les 10:09, xabier-pascual a bildua ej-gv.es va escriure: