[itzul] desviación de poder y reserva...

Nekane Otamendi Artola notam83 a bildua hotmail.com
Ast, Uzt 24, 19:08:06, CEST 2014

Kaixo, lagunok:

Itzulpen batean honako esaldia atera zait "seńalando que ha existido por parte del ayuntamiento desviación de poder y reserva de dispensación".

Nik ez dakit zehatz -mehatz termino horiek zer adierazten duten eta ez dakit nola eman.

Niri bururatzen zaizkidan pareko izan daitezkeenetatik,  googlen ez dut bat bakarra ere aurkitu eta ziur EAEko epaietan erabiltzen dituztela.

Lagunduko didazue?

Mila esker aldez aurretik.

Nekane Otamendi