[itzul] «Esaldiaren antolaera: funtzio informatiboak gako» ikastaroa Bilbon, izen ematea zabalik

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ast, Aza 13, 08:17:30, CET 2014

Barkatu, aurreko mezua Milarentzat zen eta, konturatu gabe, Itzul
zerrendara bidali dut...

Egun ona pasa!

Patricia Jorge Kuartango<kuartango a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko azaroak 13 08:08):