[itzul] rúcula / roquette

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Aza 18, 13:54:39, CET 2014

Ez dakit inork proposatu duen halakorik, baina zergatik ez, disimuluz
guztiok txistu jo eta goialdeetara begiraturik: "belarda"?...

Bakartxo ARRIZABALAGA<bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr> igorleak hau idatzi
zuen (2014(e)ko azaroak 18 13:03):