[itzul] Lasa y (eta) Zabala?

Juanjo Respaldiza jjrespaldiza a bildua gmail.com
As, Urr 14, 11:27:06, CEST 2014

Egun on,

nik gaur entzun dut Euskadi Irratian: Lasa eta Zabala

Baina "Zabala" abizena "z" españolez ahoskatuta, eta horrek min egiten dit
belarrian.

Juanjo

Lazkaoko Udala - Partehartzea eta komunikazioa<partehartzea a bildua lazkao.net>
igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko urriak 14 09:39):