[itzul] ZEOZER eta Nonor

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
As, Urr 21, 18:43:22, CEST 2014

"Zer moduz"en kaltetan ez baldin bada ("zeozer" "zer edo zer"en kaltetan
izan ez den bezalaxe), nigatik, aurrera (ingelesez ere "ain't " eta "gonna"
ikusten diren modu berean).
Dena den, nire inpresioa da (eta agian oker nago) "zeozer" en
erabilera-pisua askoz ere handiagoa dela "zer edo zer"en aldean, "zemuz"ena
"zer moduz"en aldean baino.

inaki irazabalbeitia<inakixabier a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko urriak 21 15:50):