[itzul] Orduak idatziz nola eman

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
As, Ira 9, 12:11:58, CEST 2014

(Lehengoan bidali nuen, baina ez zen heldu pisuagatik. Orain pisu barik)

Kontraesanik ez dut ikusten arau horretan, “kontraesan” izendatzeko modukorik. ‘Hamabostetan’ esan nahi badut 15:00etan idatziko dut (orduei beraz, plurala aplikatuko diet),  eta ‘hamabostak eta zeroan’ esan nahi badut ‒oso-oso gutxitan, inoiz esango  badut‒, 15:00an idatziko dut (minutuei, beraz, singularra aplikatuko diet). Eta irakurleak, txarto idatzi dudala pentsatu beharrean, oso testuinguru teknikoan ari naizela pentsatu beharko du (igarri beharko zuen horra heldu aurretik) edo oso pedantea naizela jakingo du. ;-)

Jon